onsdag 26 november 2008

destruktiv konst


Den destruktiva konsten har nått en ny dimension för mig.

Kom just hem från indigo som är ett ungdomskafé där jag hade målat och skannat in denna bild.

Tekniken är vattenfärg och bläck. Relativt nöjd för att jag inte direkt gillar färgen röd men lyckades ändå använda den till en viss grad. Jag kallar den "Servett".


Jag och Jonas fick Prao-platsen på Hidden och det var ju kul, vi kommer finnas på Hidden hela vecka 3 och antagligen inte göra så mycket annat än att skratta och stapla sprayfärgskannor.
I indigo hängde jag med Wendy och Sabben och dom var rätt kul idag (eller var dom?). Spelade Afrikas stjärna vilket jag inte gjort på länge och spelet var fortfarande rätt ointressant men vi hade kul ändå.
Skall snart hjälpa Mikael med att dela ut tidningar så jag skriver inte vidare mycket idag, tack och hej...mamm diin?

4 kommentarer:

Scott sa...

I like your pictures!

- sa...

Thanks, I appreciate your comment :)

Cheryllis sa...

snyyygggggg som i fan dendär bilden. ja vill köpa den å hänga den på väggen i min supersnygga totalsvarta lägenhet.

- sa...

Tac tacc :D Köpa bort bara :D